این سایت بصورت کامل و یکجا بفروش میرسد(دامنه، هاست، سایت کامل)- قیمت 7 میلیون تومن

در صورت تمایل به خرید این سایت

09388485889

مهندس بهادری​

Products_3176112

بیمه نامه تبسم و مستمری متصل به قلک

 بیمۀ تبسم و مستمری متصل به قلک

بیمه­ نامۀ تبسم و مستمری متصل به قلک نوعی “بیمه زندگی عمر و سرمایه­‌گذاری قابل تبدیل به مستمری” است. این محصول به شما این امکان را می‌دهد که در مدت حداقل 5 و حداکثر 20 سال، هم‌زمان با برخورداری از پوشش­‌های بیمه­‌ای، بتوانید اندوخته­‌ای جهت دریافت مستمری برای دوران بازنشستگی، آتیۀ فرزندان خود و یا سایر اهداف رقم بزنید.

 پوشش­‌های بیمه‌­ای تبسم متصل به قلک:

در این بیمه­‌نامه بیمه‌­گزار از پوشش­ بیمه فوت به هر علت (حداقل 10 و حداکثر 25 برابر حق­‌بیمه سالانه تا سقف ده میلیارد ریال) برخوردار می­‌شود .

در این بیمه‌­نامه در مواقع از کارافتادگی، یک تا چهار برابر حق بیمه سالانه فرد، بنا به انتخاب وی به عنوان مستمری به او تعلق می­‌گیرد.

 همچنین در این بیمه­‌نامه پوشش فوت و از کارافتادگی ناشی از حادثه، هزینه پزشکی ناشی از حادثه، معافیت از پرداخت حق­‌بیمه و مستمری ناشی از کارافتادگی و فوت و پوشش آخرین سال حیات وجود دارد.

طیف بیماری­‌های ویژه‌­ای که در این بیمه­‌نامه مورد پوشش قرار می‌­گیرند به اندازه‌­ای گسترده است که می‌تواند تضمین امنیت خاطر فرد بیمه شده باشد.

همچنین این بیمه­‌نامه این امکان را به شما می­‌دهد تادر صورت عدم پرداخت حق­‌بیمه در سررسید­های مقرر (به هر دلیل)، حق بیمه پوشش‌های اضافی به صورت اتوماتیک از اندوخته (ذخیره‌­ریاضی + قلک) کسر می­‌گردد؛ این قابلیت با درخواست بیمه­‌گزار در فرم پیشنهاد بیمه، فعال می­‌شود. (کسر شدن حق­‌بیمه پوشش اصلی خطر فوت در صورت عدم پرداخت حق­‌بیمه الزامی است)

 مستمری متصل به قلک

یکی از ویژگی­‌های منحصر به فرد این بیمه‌­نامه قابلیت تبدیل آن به مستمری است. به همین منظور برای هر بیمه­‌نامه قلکی در نظر گرفته شده است که بیمه­‌گزاران محترم می­‌توانند مبالغ منظم و یا نامنظم خود را به آن واریز کنند و ضمن برخورداری از سود تضمین و سود مشارکت، درپایان مدت بیمه‌­نامه، از محل پس‌­انداز­های خود در قلک، مبلغ مستمری قابل توجهی از شرکت بیمه باران دریافت کنند.

 خصوصیات قلک:

بیمه‌­گزار می­‌تواند به صورت منظم و یا نامنظم مبالغ (حداقل پانصد هزار ریال و حداکثر یک میلیارد ریال در طول مدت بیمه (به شرط آن که  از 25 برابر حق بیمه سالانه تجاوز نکند)) را به قلک بیمه­‌نامه خود واریز نماید.

واریز به قلک با مراجعه به سایت بیمه باران، منوی خدمات الکترونیک، شارژ قلک بیمه‌­نامۀ تبسم و مستمری، با ورود شمارۀ بیمه‌­نامه و کدملی و نیز مبلغ دلخواه از طریق درگاه بانکی، در کوتاه­‌ترین زمان ممکن امکان پذیر است.

به وجوه قلک، سود تضمینی ( 16 درصد در دو سال اول بیمه­‌نامه ، 13 درصد در دو سال دوم و 10 درصد مازاد بر چهار سال) تعلق می­‌گیرد و بیمه­‌گزار در پایان هر سال مالی از سود مشارکت در منافع نیز بهره­‌مند شده و تمامی سودهای مازاد به حساب ذخیره ­ریاضی بیمه‌­­نامه منظور می‌شود.

درصد سودها سالانه و نحوۀ اعمال آن­‌ها روزشمار است، لذا تاریخ واریز و برداشت در میزان این سود موثر است.

بدون محدودیت در مبلغ و تعداد دفعات و بدون جریمه امکان برداشت از قلک وجود دارد .

 بیمه­‌گزار می­‌تواند از طریق پنل بیمه­‌گزاران در بخش خدمات الکترونیک، بیمه­‌نامه‌­های من، الحاقیه‌­ها، مبلغ مورد نظر برداشت از قلک را درخواست نماید، این درخواست پس از بررسی ظرف مدت یک هفته اجرا و مبلغ به شمارۀ شبای اعلام شده پرداخت می­‌شود. 

 دانلود بروشور بیمه نامه تبسم و مستمری متصل به قلک